Кейс освітлення для бʼюті-бутіка бренду ISEI (Варшава, Польща)

Бренд ISEI спеціалізується на косметиці і засобах гігієни, та створює комфортні офлайн простори. Протягом 2024 року компанія здійснила масштабний ріст, відкривши нові магазини в Україні та вийшовши на міжнародний ринок. Важливим аспектом розширення мережі стало проєктування освітлення для нових торгових точок. Кожен магазин ISEI — це не просто простір для покупок, а цілий досвід, в якому роль освітлення є надзвичайно вагомою.

Задача

Під час розробки концепції освітлення для магазину ISEI ми врахували низку нюансів освітлення магазину косметики:

  1. Яскравість. Для магазинів косметики важливо, щоб освітлення було достатньо яскравим, але не надто сліпучим, щоб можна було оцінити кольори і текстуру продуктів або ознайомитись зі складом продукту.
  2. Акцент на продукти. Використання світильників NL Series N із підвищеним індексом передачі кольорів і спеціальним спектром Premium White, що робить світло надзвичайно комфортним та прозорим, дозволяє виділити полиці з товаром та окремі продукти. Це створює ефект акценту, що привертає увагу покупців до найбільш популярних чи нових товарів.
  3. Зонування простору. Освітлення допомагає виділяти різні зони магазину: окремі зони з декоративною косметикою, засобами для догляду за шкірою тощо. Це дозволяє створити впорядкований простір і полегшує навігацію для покупців.
  4. Атмосфера. Важливо створити простір, в якому кожен відвідувач почуватиметься особливим. Важливу роль в цьому відіграє не лише інтер'єр, а й освітлення, яке має бути ненав'язливим і створювати відчуття затишку.

Враховуючи ці вимоги, ми впровадили рішення з використанням світильників власного виробництва NL Series N.

Кейс освітлення для бутіка бренду ISEI

Рішення

Використання спеціалізованого освітлення допомогло створити магазин, що не лише приваблює, а й стимулює до покупки. Стратегію освітлення можна адаптувати до різних умов, що дозволяє підтримувати впізнавану атмосферу бренду у всіх локаціях, від Києва до Варшави.